Thursday 12 March 2015

Tuala wanita kain

Teks : Noraida Mansor
Foto : koleksi Page Snowdrop

Assalamualaikum w.b.t

Saya ingin berkongsi kebaikan dan kelebihan menggunakan tuala wanita kain.
Saya mula menggunakan tuala wanita kain apabila tuala wanita pakai buang yang biasa dipakai sudah tidak selesa digunakan. Ternyata usaha syarikat tersebut menambahbaik mutu produk mereka memberikan kesan negatif kepada saya.
Maka, pada bulan seterusnya saya terus bertukar ke tuala wanita kain jenama Snowdrop. Hasilnya menakjubkan!masalah sebelum ini tiada lagi. Selesa dan mudah digunakan walaupun beraktiviti di luar rumah. Malahan lebih selesa sebenarnya berbanding memakai tuala wanita pakai buang.
Jika anda ingin pertimbangkan penggunaan produk tanpa bahan kimia, saya sarankan tuala wanita kain dimasukkan dalam senarai anda.
Berbaloi untuk wang ringgit dan kesihatan intim.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia. COD Salak Tinggi, Sepang dan Nilai.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee/pembelian produk Shaklee/menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui :

Emel : pnnoraidamansor@gmail.com
sms/whatssap : 019-2159927/012-6435347

salam sayang dari Eda@Mak ANH

No comments:

Post a Comment